INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA PLATFORMY ONLINE

lis 19, 2020 |  Aktualności

Drogi Uczestniku, już w poniedziałek (23 listopada 2020 roku) rozpoczynamy 13. Ogólnopolski Zjazd Firm Rodzinnych U-RODZINY w wyjątkowej formule ONLINE! Cieszymy się, że jesteś z nami i wierzymy, że zasób wiedzy, inspiracji i pomysłów, przez które będziemy wspólnie podążać przez kolejnych 5 dni będą dla Ciebie szczególnym doświadczeniem.

Zanim jednak rozpoczniemy – zebraliśmy niezbędne informacje dotyczące użytkowania platformy konferencyjnej.


LOGOWANIE:

Żeby uczestniczyć w 13. edycji U-RODZIN należy zalogować się na platformie www.u-rodziny.online, która zostanie uruchomiona 23.11.2020 (poniedziałek rano). Na górnym pasku menu mieści się przycisk ZALOGUJ, po kliknięciu w który należy wpisać adres e-mail podany podczas rejestracji oraz hasło, które otrzymaliście od nas. UWAGA – tylko zweryfikowany adres e-mail umożliwi dostęp do platformy.

u-rodziny.online


FUNKCJE PLATFORMY:

Na górnym pasku menu znajdziecie szereg 7 elementów, po kliknięciu w które przeniesiecie się do wybranej sekcji. Platforma jest zrobiona w formie jednostronicowej strony internetowej bez podstron czy zakładek. W sekcjach „O wydarzeniu”, „Agenda” i „Kontakt” znajdziecie ogólne informacje oraz dane kontaktowe. W stopce na dole platformy, po lewej stronie mieści się różowy przycisk „Pomoc” – wszelkie problemy lub trudności prosimy zgłaszać tam, aby uzyskać szybką odpowiedź od nas.

TRANSMISJA
Główna sekcja zawierająca okno z transmisją debat, paneli dyskusyjnych i prelekcji na żywo. W celu uruchomienia transmisji należy kliknąć przycisk PLAY po środku. Po prawej stronie znajduje się czat, w którym możecie zostawiać swoje pytania i komentarze. Zachęcamy do aktywnego udziału.

WARSZTATY
Od wtorku do czwartku (24-26 listopada), po debatach i panelach dyskusyjnych zapraszamy na warsztaty w mniejszych grupach. Każdego dnia odbywać się będą równolegle 3 warsztaty – wybierzcie ten który Was najbardziej interesuje. Nie martwcie się, z warsztatami których nie zdążycie obejrzeć, będziecie mogli zapoznać się tydzień po konferencji (jeśli wykupiliście dostęp do nagrań przy rejestracji). Dostęp możecie dokupić w dowolnym czasie.

EXPO
W strefie EXPO znajdziecie specjalne materiały od Partnerów wydarzenia. Są to nietuzinkowe informacje, przydatne zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Cześć logotypów przekieruje Was na strony internetowe Partnerów. Zachęcamy do zapoznania się z tegoroczną wirtualną strefą wystawienniczą.

NETWORKING
Od poniedziałku do czwartku (23-26 listopada), po zakończeniu obrad i warsztatów, zapraszamy do integracji w strefie networkingowej. Znajdziecie tam tematyczne pokoje dyskusyjne, aby móc porozmawiać o aktualnie ważnych kwestiach, poznać się bliżej lub po prostu spotkać przyjaciół.

PRZYDATNE INFO
W stopce strony znajdują się przydatne linki, informacje teleadresowe IFR oraz linki do social media. Do zobaczenia w poniedziałek. Zachęcamy do zapoznania się z agendą wydarzenia i listą prelegentów. Zaczynamy o godz. 12:00!


AGENDA i PRELEGENCI 



INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA PLATFORMY KONFERENCYJNEJ – PDF 

U-RODZINY 2024 – Blok Tematyczny II: Prawno-ekonomiczne otoczenie funkcjonowania firm

wrz 20, 2024
5 października, podczas U-RODZIN, zapraszamy na Blok Tematyczny II, który poświęcony będzie kluczowym aspektom prawnym i ekonomicznym funkcjonowania firm. Prelegenci, liderzy swoich dziedzin, podzielą się praktyczną wiedzą i doświadczeniem, które pomogą

U-RODZINY 2024 – Premiera filmu z 17. U-RODZIN IFR!

paź 25, 2024

To wyjątkowe wydarzenie zgromadziło przedstawicieli firm rodzinnych z całej Polski, pokazując, jak nasze hasło RODZINA FIRMA PRZYSZŁOŚCI łączy tradycję z wizją przyszłości! Zobacz, jak budujemy relacje, dzielimy się wiedzą i wspieramy rozwój firm rodzinnych, tworząc silną wspólnotę przedsiębiorców.

U-RODZINY 2021 już za dwa tygodnie w Muszynie!

wrz 15, 2021

Już za dwa tygodnie spotykamy się na 14. Ogólnopolskim Zjeździe Firm Rodzinnych. 1-2 października zapraszamy wszystkich przedsiębiorców do Muszyny, na największą konferencję biznesową firm rodzinnych. Przygotowaliśmy dla Was bogaty program merytoryczny, zorganizowany networking, praktyczne warsztaty oraz uroczystą kolację podczas wieczoru kulturalnego.