INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA PLATFORMY ONLINE

lis 19, 2020 |  Aktualności

Drogi Uczestniku, już w poniedziałek (23 listopada 2020 roku) rozpoczynamy 13. Ogólnopolski Zjazd Firm Rodzinnych U-RODZINY w wyjątkowej formule ONLINE! Cieszymy się, że jesteś z nami i wierzymy, że zasób wiedzy, inspiracji i pomysłów, przez które będziemy wspólnie podążać przez kolejnych 5 dni będą dla Ciebie szczególnym doświadczeniem.

Zanim jednak rozpoczniemy – zebraliśmy niezbędne informacje dotyczące użytkowania platformy konferencyjnej.


LOGOWANIE:

Żeby uczestniczyć w 13. edycji U-RODZIN należy zalogować się na platformie www.u-rodziny.online, która zostanie uruchomiona 23.11.2020 (poniedziałek rano). Na górnym pasku menu mieści się przycisk ZALOGUJ, po kliknięciu w który należy wpisać adres e-mail podany podczas rejestracji oraz hasło, które otrzymaliście od nas. UWAGA – tylko zweryfikowany adres e-mail umożliwi dostęp do platformy.

u-rodziny.online


FUNKCJE PLATFORMY:

Na górnym pasku menu znajdziecie szereg 7 elementów, po kliknięciu w które przeniesiecie się do wybranej sekcji. Platforma jest zrobiona w formie jednostronicowej strony internetowej bez podstron czy zakładek. W sekcjach „O wydarzeniu”, „Agenda” i „Kontakt” znajdziecie ogólne informacje oraz dane kontaktowe. W stopce na dole platformy, po lewej stronie mieści się różowy przycisk „Pomoc” – wszelkie problemy lub trudności prosimy zgłaszać tam, aby uzyskać szybką odpowiedź od nas.

TRANSMISJA
Główna sekcja zawierająca okno z transmisją debat, paneli dyskusyjnych i prelekcji na żywo. W celu uruchomienia transmisji należy kliknąć przycisk PLAY po środku. Po prawej stronie znajduje się czat, w którym możecie zostawiać swoje pytania i komentarze. Zachęcamy do aktywnego udziału.

WARSZTATY
Od wtorku do czwartku (24-26 listopada), po debatach i panelach dyskusyjnych zapraszamy na warsztaty w mniejszych grupach. Każdego dnia odbywać się będą równolegle 3 warsztaty – wybierzcie ten który Was najbardziej interesuje. Nie martwcie się, z warsztatami których nie zdążycie obejrzeć, będziecie mogli zapoznać się tydzień po konferencji (jeśli wykupiliście dostęp do nagrań przy rejestracji). Dostęp możecie dokupić w dowolnym czasie.

EXPO
W strefie EXPO znajdziecie specjalne materiały od Partnerów wydarzenia. Są to nietuzinkowe informacje, przydatne zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Cześć logotypów przekieruje Was na strony internetowe Partnerów. Zachęcamy do zapoznania się z tegoroczną wirtualną strefą wystawienniczą.

NETWORKING
Od poniedziałku do czwartku (23-26 listopada), po zakończeniu obrad i warsztatów, zapraszamy do integracji w strefie networkingowej. Znajdziecie tam tematyczne pokoje dyskusyjne, aby móc porozmawiać o aktualnie ważnych kwestiach, poznać się bliżej lub po prostu spotkać przyjaciół.

PRZYDATNE INFO
W stopce strony znajdują się przydatne linki, informacje teleadresowe IFR oraz linki do social media. Do zobaczenia w poniedziałek. Zachęcamy do zapoznania się z agendą wydarzenia i listą prelegentów. Zaczynamy o godz. 12:00!


AGENDA i PRELEGENCI 



INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA PLATFORMY KONFERENCYJNEJ – PDF 

Firma przyszłości – spotkanie zapowiadające 11. U-RODZINY

maj 16, 2018

Z przyjemnością zapraszamy Was, Drodzy Rodzinni, na kolejne spotkanie mentoringowe, które zapowiada nasze święto – U-RODZINY 2018. Inspiracją dla naszych biznesów będą liderzy województwa śląskiego z branży IT: Jantar oraz REKORD SI. Tym razem widzimy się w Bielsku-Białej, w Centrum Badawczo-Rozwojowym REKORD SI.

Patronat honorowy Komisji Europejskiej

paź 02, 2019

Drodzy Rodzinni, mamy dla Was kolejną dobrą wiadomość – z dumą informujemy, że Komisja Europejska objęła patronatem honorowym 12. Ogólnopolski Zjazd Firm Rodzinnych U-RODZINY 2019. Cieszymy się, że nasze starania przynoszą efekty, a U-RODZINY robią się coraz bardziej rozpoznawalnym wydarzeniem, nie tylko na skalę kraju, ale i całej Europy.

INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA PLATFORMY ONLINE 2021

wrz 30, 2021

Drogi Uczestniku, już w piątek (1 października) rozpoczynamy 14. Ogólnopolski Zjazd Firm Rodzinnych U-RODZINY, który odbędzie się w formule HYBRYDOWEJ! Cieszymy się, że jesteś z nami i wierzymy, że zasób wiedzy, inspiracji i pomysłów, przez które będziemy wspólnie podążać w trakcie wydarzenia, będą dla Ciebie szczególnym doświadczeniem.