Relacja ze spotkania w KROSS S.A.

sie 27, 2019 |  Aktualności

W ubiegły piątek (23.08.2019) odbyło się kolejne spotkanie zapowiadające 12. U-RODZINY. W Przasnyszu gościła nas firma rodzinna KROSS S.A. – największy w Polsce i jeden z czołowych europejskich producentów rowerów. Podczas wydarzenia mieliśmy przyjemność wysłuchać prelekcji Kacpra Sosnowskiego, który przybliżył nam historię i ewolucję firmy założonej przez jego ojca Zbigniewa Sosnowskiego.

Tematem przewodnim wystąpienia sukcesora było przedstawienie doświadczenia firmy KROSS we współpracy z influencerami. Dowiedzieliśmy się, jak dzięki tej współczesnej metodzie marketingu można budować wizerunek marki oraz zwiększać jej rozpoznawalność. Poznaliśmy także, jakie trudności mogą pojawić się przy współpracy ze znanymi osobowościami oraz jak należy reagować w przypadku kryzysów. Wyjątkową okazją podczas wydarzenia była możliwość zwiedzenia siedziby firmy, zakładu produkcyjnego oraz magazynu firmy KROSS. Od pracowników firmy usłyszeliśmy, jak wygląda tworzenie rowerów, projektowanie nowych rozwiązań oraz wprowadzanie współczesnych technologii.

 

W imieniu IFR wydarzenie otworzyli Anna Gwizdalska (wiceprezes zarządu) oraz Łukasz Rotarski (członek zarządu). Po kilku słowach wstępu oraz krótkiej prezentacji działaności naszego Stowarzyszenia głos przekazaliśmy naszym prelegentom.

 

Część merytoryczną spotkania wzbogacili przedstawiciele partnerów strategicznych IFR: Grupa AXA w Polsce, BNP Paribas Bank Polska oraz Metropolitan Investment S.A. W imieniu AXA wystąpił Piotr Wójcik (dyrektor ubezpieczeń OC dla firm), który opowiedział o specyfice usług IT oraz najczęstszych problemach które popełniają ich dostawcy. Dowiedzieliśmy się również jak skutecznie zarządzać ryzykiem związanym z korzystaniem z tego rodzaju usług oraz w jaki sposób można ubezpieczyć firmę przed potencjalnymi problemami. Wiceprezes BNP Paribas Bank Polska – Jerzy Śledziewski opowiedział o bezpieczeństwie finansowym firmy w kontekście zmian na globalnych rynkach oraz dał kilka wskazówek firmom rodzinnym, na co przede wszystkim należy zwracać uwagę planując finanse przedsiębiorstwa. Po raz pierwszy dla uczestników naszych spotkań wystąpił Robert Jaś – współzałożyciel Metropolitan Investment S.A. oraz prezes zarządu amerykańskiej gałęzi spółki – Metropolitan Investment LLC. W swojej prelekcji ekspert opowiedział o specyfice inwestowania w nieruchomości komercyjne, przybliżył nam współczesne trendy i wyzwania rynku. Interesującym było również przedstawienie przykładów strategii i polityki inwestycyjnej tak znanych światowych marek rodzinnych jak Walmart, IKEA czy Lidl & Schwartz.

 

Jak zawsze na spotkaniach firm rodzinnych – nie zabrakło czasu na integrację i networking przy kawie. Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom za przybycie, a partnerom za wsparcie merytoryczne. Wielkie podziękowania należą się oczywiście gospodarzom spotkania – firmie KROSS oraz bezpośrednio Kacprowi Sosnowskiemu za jego otwartość do współpracy. Do zobaczenia na kolejnych spotkaniach! 

REJESTRACJA

Przy okazji – przypominamy o rejestracji na 12. U-RODZINY!

DZIENNIK GAZETA PRAWNA PATRONEM MEDIALNYM U-RODZIN 2018

wrz 09, 2018

Kochani, chcemy pochwalić się kolejnym Patronem Medialnym 11. U-RODZIN – ogólnopolski Dziennik Gazeta Prawna. DGP jest jednym z najpopularniejszych i najbardziej opiniotwórczych mediów w całym kraju. Dlatego jeszcze bardziej cieszymy się, że tegoroczna edycja Zjazdu przyciągnęła tyle renomowanych patronów.

Zostań partnerem lub wystawcą na U-RODZINACH 2024 w Łodzi!

lip 17, 2024
Zapraszamy do współpracy jako Partnerzy i Wystawcy na 17. Ogólnopolski Zjazd Firm Rodzinnych U-RODZINY 2024 w Łodzi. „RODZINNA FIRMA PRZYSZŁOŚCI” – to hasło przewodnie tegorocznej edycji. Dołącz do nas i zaprezentuj swój potencjał, bo pamiętaj: „Rodzinne firmy kształtują przyszłość!”

ABC Ekonomii | Materiały dla edukacji z akcji charytatywnej podczas U-RODZIN 2022

mar 02, 2023

Inwestycja w edukację to najlepsza inwestycja! Zakończył się projekt ABC Ekonomii realizowany przez Czepczyński Family Foundation we współpracy z Inicjatywą Firm Rodzinnych, którego celem było wdrażanie edukacji finansowej w szkołach i przedszkolach w Polsce.