Serdecznie zapraszamy na spotkanie z firmami rodzinnymi pod tytułem “„Współpraca z influencerami. Jak zapobiec kryzysowi marki– case study KROSS”, organizowane w ramach serii wydarzeń zapowiadających 12. Ogólnopolski Zjazd Firm Rodzinnych U-RODZINY 2019. Spotkanie odbędzie się 23 sierpnia 2019 roku (godz. 10:30-17:00) w siedzibie KROSS S.A. – Przasnysz (ul. Leszno 46, 06-300).
Podczas spotkania wysłuchamy prelekcji Kacpra Sosnowskiego– Dyrektora Rozwoju Biznesu i Członka Zarządu firmy rodzinnej KROSS S.A. – największego w Polsce i jednego z czołowych europejskich producentów rowerów. Firma działa na rynku od 1990 roku, dzięki pasji, wizji i konsekwencji swojego założyciela z sukcesem konkuruje ze światowymi producentami. Obecnie firma produkuje zarówno specjalistyczne jak i rekreacyjne rowery pod markami KROSS oraz LeGrand. Po przejęciu holenderskiego producenta rowerów elektrycznych – Multicycle – zdobyła know-how także w produkcji rowerów eBike. W trakcie wystąpienia dowiemy się, jak KROSS wykorzystał współpracę z influencerami do wykreowania odpowiedniego wizerunki marki. Powiemy, jak dzięki tej współczesnej metodzie marketingu można zarządzać i pokonać kryzys marki oraz przełożyć sukces wizerunkowy na wyniki sprzedaży.
Dla uczestników spotkania wystąpią także przedstawiciele partnerów strategicznych IFR, którzy podzielą się swoim doświadczeniem w zakresie zarządzania kryzysowego oraz budowania odporności firmy na czynniki zewnętrzne.
Podczas spotkania będzie również wyjątkowa okazja zwiedzenia zakładu produkcyjnego firmy KROSS wyposażonego w najnowocześniejsze rozwiązania informatyczne zapewniające optymalne zarządzanie montażem i składowaniem rowerów. Ze względu na trwający u gospodarzy remont po zwiedzeniu fabryki – część merytoryczną wydarzenia odbędzie się w Restauracji Dwór Karwacz (Karwacz 43, 06-300 Karwacz).
Agenda wydarzenia przewiduje także czas na networking i integrację.
Serdecznie zapraszamy do udziału!
Program spotkania w KROSS [PDF]
IFR-KROSS-Program_FINAL