Relacja ze spotkania w KROSS S.A.

sie 27, 2019 |  Aktualności

W ubiegły piątek (23.08.2019) odbyło się kolejne spotkanie zapowiadające 12. U-RODZINY. W Przasnyszu gościła nas firma rodzinna KROSS S.A. – największy w Polsce i jeden z czołowych europejskich producentów rowerów. Podczas wydarzenia mieliśmy przyjemność wysłuchać prelekcji Kacpra Sosnowskiego, który przybliżył nam historię i ewolucję firmy założonej przez jego ojca Zbigniewa Sosnowskiego.

Tematem przewodnim wystąpienia sukcesora było przedstawienie doświadczenia firmy KROSS we współpracy z influencerami. Dowiedzieliśmy się, jak dzięki tej współczesnej metodzie marketingu można budować wizerunek marki oraz zwiększać jej rozpoznawalność. Poznaliśmy także, jakie trudności mogą pojawić się przy współpracy ze znanymi osobowościami oraz jak należy reagować w przypadku kryzysów. Wyjątkową okazją podczas wydarzenia była możliwość zwiedzenia siedziby firmy, zakładu produkcyjnego oraz magazynu firmy KROSS. Od pracowników firmy usłyszeliśmy, jak wygląda tworzenie rowerów, projektowanie nowych rozwiązań oraz wprowadzanie współczesnych technologii.

 

W imieniu IFR wydarzenie otworzyli Anna Gwizdalska (wiceprezes zarządu) oraz Łukasz Rotarski (członek zarządu). Po kilku słowach wstępu oraz krótkiej prezentacji działaności naszego Stowarzyszenia głos przekazaliśmy naszym prelegentom.

 

Część merytoryczną spotkania wzbogacili przedstawiciele partnerów strategicznych IFR: Grupa AXA w Polsce, BNP Paribas Bank Polska oraz Metropolitan Investment S.A. W imieniu AXA wystąpił Piotr Wójcik (dyrektor ubezpieczeń OC dla firm), który opowiedział o specyfice usług IT oraz najczęstszych problemach które popełniają ich dostawcy. Dowiedzieliśmy się również jak skutecznie zarządzać ryzykiem związanym z korzystaniem z tego rodzaju usług oraz w jaki sposób można ubezpieczyć firmę przed potencjalnymi problemami. Wiceprezes BNP Paribas Bank Polska – Jerzy Śledziewski opowiedział o bezpieczeństwie finansowym firmy w kontekście zmian na globalnych rynkach oraz dał kilka wskazówek firmom rodzinnym, na co przede wszystkim należy zwracać uwagę planując finanse przedsiębiorstwa. Po raz pierwszy dla uczestników naszych spotkań wystąpił Robert Jaś – współzałożyciel Metropolitan Investment S.A. oraz prezes zarządu amerykańskiej gałęzi spółki – Metropolitan Investment LLC. W swojej prelekcji ekspert opowiedział o specyfice inwestowania w nieruchomości komercyjne, przybliżył nam współczesne trendy i wyzwania rynku. Interesującym było również przedstawienie przykładów strategii i polityki inwestycyjnej tak znanych światowych marek rodzinnych jak Walmart, IKEA czy Lidl & Schwartz.

 

Jak zawsze na spotkaniach firm rodzinnych – nie zabrakło czasu na integrację i networking przy kawie. Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom za przybycie, a partnerom za wsparcie merytoryczne. Wielkie podziękowania należą się oczywiście gospodarzom spotkania – firmie KROSS oraz bezpośrednio Kacprowi Sosnowskiemu za jego otwartość do współpracy. Do zobaczenia na kolejnych spotkaniach! 

REJESTRACJA

Przy okazji – przypominamy o rejestracji na 12. U-RODZINY!

Mazowsze – współgospodarz U-RODZINY 2019

paź 06, 2019

Z dumą informujemy, że współgospodarzem 12. Ogólnopolskiego Zjazdu Firm Rodzinnych U-RODZINY 2019 został Samorząd Województwa Mazowieckiego. Warszawa, a zwłaszcza Mazowsze zawsze były sercem polskiej przedsiębiorczości – tym bardziej cieszymy się, że władze lokalne wspierają naszą pracę i starania na rzecz promocji przedsiębiorczości w Polsce.

Magazyn RELACJE | Czerwiec 2021

cze 29, 2021

Z dumą prezentujemy, 44. wydanie magazynu firm rodzinnych RELACJE. W tym numerze wzięliśmy pod lupę finanse, szanse, zagrożenia, oraz to, czego potrzebują i jak patrzą w przyszłość firmy rodzinne. Przy okazji, życzymy udanych wakacji, urlopów, odpoczynku i ładowania akumulatorów w aurze przestrzeni i spokoju z dobrą lekturą pod ręką.

Magazyn RELACJE | Marzec 2021

mar 19, 2021

Z radością publikujemy pierwsze w tym roku wydanie magazynu firm rodzinnych RELACJE. W numerze przyjrzeliśmy się temu, jak firmy rodzinne radzą sobie w czasie pandemii, czego potrzebują i jak patrzą w przyszłość. W czym pomógł bądź przeszkodził rodzinny charakter przedsiębiorstwa? Podsumowaliśmy także 2020 rok, na bazie debat U-RODZIN 2020.