U-RODZINOWY BLOK TEMATYCZNY 1 pełen jest inspirujących warsztatów i dyskusji, a skupimy się w nim na innowacjach oraz wdrażaniu nowych produktów i usług, z naciskiem na wykorzystanie nowoczesnych technologii, odpowiedzialne biznesowe strategie oraz efektywne narzędzia sprzedażowe.
Agenda Bloku Tematycznego I „Wdrażanie nowych produktów i usług”:
- AI w służbie managerom (10:15 – 11:00)
Podczas tego warsztatu, prowadzonego przez Radosława Mechło (Head of AI, BUZZcenter), dowiesz się, jak wykorzystać sztuczną inteligencję w codziennej pracy managerów i właścicieli firm. Omówimy najważniejsze technologie AI, ich praktyczne zastosowanie oraz jak mogą one pomóc w uzyskaniu przewagi konkurencyjnej. - Odczarować ESG! – Jak ESG podnosi trwałość firm rodzinnych? Czy ESG rzeczywiście dotyczy wyłącznie dużych firm? (11:00 – 11:45)
Eksperci, w tym Tomasz Budziak (Wiceprezes Zarządu IFR), przybliżą temat ESG (Environmental, Social, Governance) oraz pokażą, dlaczego odpowiedzialność za środowisko i społeczeństwo jest kluczowa nie tylko dla dużych firm, ale również dla mniejszych przedsiębiorstw. - Promised Land – krótka historia przedsiębiorczości w Łodzi (12:15 – 13:00)
Izabela Witaszek, Dyrektor Loży Łódzkiej i Częstochowskiej BCC, poprowadzi panel o tradycjach łódzkiej przedsiębiorczości oraz współczesnych działaniach na rzecz rozwoju lokalnych firm. Dowiesz się, jak lokalne organizacje, takie jak BCC czy Klaster ICT/LODZistics, wspierają rozwój biznesu. - Power Speech: Wyobrazić sobie niewyobrażalne (13:00 – 13:45)
Edi Pyrek – futurolog i mentor – zabierze nas w podróż do przyszłości, gdzie technologie takie jak AI, komputery kwantowe i biotechnologia będą zmieniać nasze życie. Warsztat ten pomoże zrozumieć nadchodzące zmiany oraz przygotować się na nie zarówno biznesowo, jak i osobiście. - Pozyskiwanie klientów i sprzedaż poprzez LinkedIn (13:45 – 14:30)
LinkedIn to jedno z najważniejszych narzędzi biznesowych współczesnego świata. Dagmara Pakulska, marketerka i przedsiębiorczyni, pokaże, jak efektywnie pozyskiwać klientów oraz budować silną markę na tej platformie. - Czas na kapitał! (14:30 – 15:15)
Wyniki raportu ZMP na temat dynamiki inwestycji własnych przedsiębiorców na terenie Polski wraz z poszukiwaniem odpowiedzi na pytanie: gdzie szukać kapitału na realizację projektów między sektorowych?