Uruchomiliśmy rejestrację na 16. Ogólnopolski Zjazd Firm Rodzinnych U-RODZINY, który odbędzie się w dniach 16-18 listopada 2023 roku w Krakowie. Serdecznie zachęcamy do rejestracji na konferencję – tylko do 15 września bilety będą dostępne w promocyjnej cenie „Early Bird”.
Ogólnopolski Zjazd Firm Rodzinnych U-RODZINY to największa i najważniejsza konferencja biznesowa dla przedsiębiorców rodzinnych w Polsce. Wydarzenie to stało się rozpoznawalną przestrzenią do dialogu i okazją do nawiązywania współpracy pomiędzy przedstawicielami biznesu, instytucji państwowych i świata nauki. Nasze wydarzenie to przestrzeń spotkania około 400 właścicieli i osób zarządzających firmami rodzinnymi i sukcesorów. Niezmiennym celem Zjazdu jest podkreślenie znaczącej roli firm rodzinnych w życiu gospodarczym kraju.
Po 9 latach, po konferencjach m.in. w Katowicach, Łodzi i Warszawie, Toruniu wracamy do Krakowa. Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się w dniach 16-18 listopada 2023 r. w Krakowie, a jej hasłem przewodnim jest „Wynalazczość i innowacyjność w firmach rodzinnych”. Będzie to święto wszystkich największych organizacji biznesowych w Krakowie, które zrzeszają firmy rodzinne. Do współpracy zaprosiliśmy także władze Krakowa i Województwa Małopolskiego. Podczas konferencji chcemy zaprezentować innowacyjny potencjał przedsiębiorców rodzinnych, wypromować wynalazczość oraz przedyskutować kluczowe zagadnienia dotyczące zderzenia firm rodzinnych z trudną biznesową rzeczywistością.
Priorytetowo traktowane będą obszary tematyczne dotyczące: transformacji cyfrowej, transformacji zielonej, transformacji przemysłowej, sukcesji zarządzania, sukcesji wiedzy, tworzenia i wdrażania innowacji w firmach rodzinnych, przedsiębiorczości kobiet w firmach rodzinnych, eko-środowiska innowacyjności oraz społecznego wymiaru rodzinnych biznesów.
Partnerzy oraz prelegenci
Atrakcyjność programu Zjazdu zapewni uczestnictwo rozpoznawalnych osób ze świata nauki, biznesu i polityki. Aktualnie jesteśmy na etapie ustaleń związanych z udziałem m.in.: Rafała Sonika (Gemini Holding), Roberta Makłowicza (Makłowicz i Synowie), Stefana Życzkowskiego (Astor), Ewę Sadowską (UniCardia & UniMedica), Ryszarda Florka (Fakro), Ewę Ścieżyńską (Instal-Projekt), Jarosława Królewskiego (Synerise), prof. dr hab. Jerzego Hausnera oraz Natalię de Barbaro.
Potwierdzonymi partnerami merytorycznymi wydarzenia są: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Fundacja Platforma Przemysłu Przyszłości, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, Ministerstwo Edukacji i Nauki, Polska Agencja Inwestycji i Handlu, krajowe izby gospodarcze (Stany Zjednoczone, Niemcy, Włochy, Francja, Wielka Brytania), Bank Pekao S.A., GWLAW, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.
Powołaliśmy również Komitet Honorowy do którego przystąpili m.in Bogusław Kośmider – Wice-Prezydent Miasta Krakowa, Dariusz Budrowski – Prezes Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Robert Kłosowski – Prezes Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości, Janusz Kowalski – Prezes Małopolskiej Izby Rzemiosła i Przedsiębiorczości, Michał Akszak-Okińczyc – Prezes Małopolskiego Związku Pracodawców Lewiatan, Sebastian Chwedeczko – Prezes Izby Przemysłowo-Handlowej, Piotr Kamiński – Wiceprezes Zarządu Pracodawców RP, Katarzyna Woszczyna – Wiceprezes Business Centre Club, Kanclerz Lóż Małopolskiej i Częstochowskiej BCC w Business Centre Club.
Zjazd rozpoczyna się wieczornym spotkaniem integracyjnym w dniu 16 listopada – szczegóły wkrótce.
Piątek 17 listopada br. spędzimy w Starej Zajezdni przy ul. Świętego Wawrzyńca 12, Kraków – według załączonego planu.
Sobotę 18 listopada chcieliśmy spędzić zgodnie z duchem Krakowa i Krakowskiego Kazimierza, gdzie przedsiębiorcy, przedstawiciele środowisk naukowych i artystycznych spotykają się w krakowskich kawiarniach i klimatycznych restauracjach, aby dyskutować, uzgadniać wspólne biznesy czy też dzielić się swoimi poglądami na temat sytuacji politycznej i gospodarczej. Będzie to czas warsztatów i dyskusji dla wybranej grupy uczestników naszego Zjazdu we wskazanej przez nas przestrzeni kawiarnianej lub restauracyjnej zgodnie z tematyką wskazaną w planie. Przyporządkowanie miejsc do wydarzeń zostanie podane w późniejszym terminie.
Miejsca spotkań to:
- Qrudo Wine&More – ok 40 osób
- Stara Zajezdnia – restauracja – ok 40 osób
- Kolanko nr 6 – ok. 50 osób
- MR 67 MAYERA RAPAPORTA ok. 30 osób
Szczegóły programu będziemy sukcesywnie aktualizować przez najbliższe tygodnie. Zachęcamy serdecznie do śledzenia naszych aktualności na stronach internetowych i profilach social media.