Ekspertka z dwudziestoletnim doświadczeniem w zarządzaniu produktami i projektami, która łączy zaawansowane metodyki naukowe z praktyką biznesową. Jest certyfikowaną PMP w The George Washington University, a strategiczne podejście do innowacji i koncentrację na kliencie rozwijała, studiując Service Design w Hasso Plattner Institute.
W swojej karierze z sukcesem przekuwała idee w rentowne produkty finansowe. Swoje doświadczenie zdobywała w bankowości korporacyjnej w Raiffeisen Bank Polska S.A., optymalizując procesy i wdrażając produkty dla firm, a następnie jako współzałożycielka i Członek Zarządu w Faktoria Sp. z o.o., technologicznej firmie faktoringowej, gdzie budowała skalowalne modele biznesowe i odpowiadała za rozwój cyfrowych produktów (faktoring, e-commerce) w sektorze FinTech. Specjalizuje się w wdrażaniu innowacji, optymalizacji procesów i transformacji biznesowej firm.
Obecnie jako co-founder w NeurofusionLab, odpowiada za rozwój i komercjalizację technologii budowy syntetycznych person i symulacji konsumenckich z użyciem Sztucznej Inteligencji (AI).