Wykładowca uniwersytecki w dziedzinie marketingu, komunikacji i reklamy, konsultant i doradca marketingowy.
Współtwórca projektów operacyjnych i edukacyjnych oraz kampanii z zakresu komercyjnej, społecznej i samorządowej komunikacji marketingowej, w tym, między innymi, członek zespołu ekspertów ds. opracowania marki Dolnego Śląska.
Pierwszy redaktor naczelny magazynu marketingowego Impact. Twórca, właściciel i redaktor naczelny pierwszego ogólnopolskiego magazynu marketingowo-sprzedażowego Brief, twórca cyklu Brief for Poland na rzecz budowania marki Polska, twórca platformy internetowej Brief TV, inicjator cyklu międzynarodowych festiwali marketingu miejsc oraz Rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi Biznesu.
Jeden z pionierów reklamy w Polsce. Były dyrektor działu mediów w Publicis FCB i dyrektor generalny Optimedia Polska. B. wiceprezes Zarządu i Przewodniczący Rady Nadzorczej Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA). Członek jury festiwali: CRACKFILM, Złote Orły, Boomerang, Media Trendy, KTR, Camerimage.