Wykładowca uniwersytecki w dziedzinie marketingu, komunikacji i reklamy, konsultant i doradca marketingowy.
Współtwórca projektów operacyjnych i edukacyjnych oraz kampanii z zakresu komercyjnej, społecznej i samorządowej komunikacji marketingowej, w tym, między innymi, członek zespołu ekspertów ds. opracowania marki Dolnego Śląska.
Pierwszy redaktor naczelny magazynu marketingowego Impact. Twórca, właściciel i redaktor naczelny pierwszego ogólnopolskiego magazynu marketingowo-sprzedażowego Brief , twórca cyklu Brief for Poland na rzecz budowania marki Polska, twórca platformy internetowej Brief TV, inicjator cyklu międzynarodowych festiwali marketingu miejsc oraz Rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi Biznesu.
Jeden z pionierów reklamy w Polsce. Były dyrektor działu mediów w Publicis FCB i dyrektor generalny Optimedia Polska. B. wiceprezes Zarządu i Przewodniczący Rady Nadzorczej Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA). Członek jury festiwali: CRACKFILM, Złote Orły, Boomerang, Media Trendy, KTR, Camerimage.