Z wykształcenia politolog. Ukończył studia magisterskie o specjalizacji „Dziennikarstwo i komunikacja społeczna” na Uniwersytecie Śląskim. Pracował jako dziennikarz, między innymi w największym dzienniku regionalnym w kraju, czyli „Dzienniku Zachodnim”. Od ponad dekady zajmuje się współpracą z innowatorami w ramach promocji ich działalności. Ma wieloletnie doświadczenie w efektywnej komunikacji i popularyzacji innowacyjnych projektów i rokujących inwestycji.
Od 2016 r. zaangażowany w działalność w Centrum Inteligentnego Rozwoju. Jest jednym z inicjatorów powstania kongresu technologicznego pn. Europejskiego Forum Inteligentnego Rozwoju, a także przyznawanych na wydarzeniu nagród. Zwolennik idei związanej z jak najszerszą promocją badań i innowacji w ramach mediów i wydarzeń ogólnopolskich. Jest również współzałożycielem i wiceprezesem pierwszej na polskim rynku agencji interaktywnej „R&D Promotion”, specjalizującej się głównie we współpracy z innowatorami z sektora nauki i biznesu.