Header Image

Bohdan Pawłowicz

Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.

Od ponad 30 lat związany z rynkiem komunikacji marketingowej w Polsce, gdzie współtworzył strategie czy pracował na rzecz takich marek jak Belsat, TVP Info, Skra Bełchatów, NASK, Festiwal Nauki w Warszawie, Bayer, Ferrero, KGHM, Citroen, Polski Związek Żeglarski, Technoport i wiele innych. Wykładowca CSR, zarządzania kryzysowego i marketingu Uniwersytetów Warszawskiego, Wrocławskiego oraz SGH. Blisko 10 lat związany z IAA — Międzynarodowym Stowarzyszeniem Reklamy w Polsce, którego był dyrektorem, członkiem zarządu i rady nadzorczej. W IAA współtworzył i nadzorował realizację długofalowego programu „Marketing dla przyszłości”, w ramach którego prowadzona była kampania „Pij mleko! Będziesz wielki.” Również w ramach IAA był członkiem grupy inicjatywnej, która doprowadziła do powstania Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy i funkcjonującej w jej ramach Komisji Etyki Reklamy. Przez 3 kadencje był arbitrem tegoż KER-u. Wielokrotny członek rozmaitych jury jak Webstar Festiwal, Akademii Impactora, Złotych Orłów (przewodniczący 2009), akademii marketingu sportowego DEMES, Kapituły Marek SUPERBRANDS czy PR Wings.

Aktywny „wyznawca” sportu i marketingu sportowego – w latach 2008-2010 r. był dyrektorem marketingu KPS Skry Bełchatów, dwukrotnego klubowego wicemistrza świata, siedmiokrotnego Mistrza Polski, zdobywcy nagrody marketingu sportowego — Złotego Demesa. Pasjonat kina. W roku 2023 – na zaproszenie Romana Gutka – przyjął wyzwanie marketingowego uruchomienia I edycji Timeless Film Festival Warsaw, za co otrzymał wyróżnienie na konkursie Dyrektorów Marketingu Roku 2024. Obecnie pracuje w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu jako Pełnomocnik Zarządu PAIH ds. Marki Polskiej Gospodarki.

Close
loading...