Partner w Ośrodku dialogu i analiz THINKTANK. Konsultant oraz promotor innowacji biznesowych i społecznych. Ekspert w zakresie organizacji eventów, komunikacji społecznej, wizerunku i CSR. Pomysłodawca i skuteczny realizator wielu nowatorskich przedsięwzięć biznesowych.
Z wykształcenia politolog, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Były pracownik naukowy, dziennikarz, redaktor i wydawca. W bogatym życiu zawodowym współtworzył m.in. dziennik Nowa Europa oraz miesięcznik Businessman Magazine. Był dyrektorem wydawniczym czasopism Pani, Uroda, Kobieta i Życie, 101 Porad, Smaki i Aromaty, Świat Nauki.
Na początku lat 90. w Businessman Magazine pisał o gospodarce, zarządzaniu i marketingu, ale także o wizerunku, modzie i etykiecie biznesowej. Był redaktorem dodatków „Styl biznesmena”, stylizował sesje mody, organizował rankingi najlepiej ubranych przedsiębiorców. Od tamtego czasu wykorzystuje te doświadczenia w szkoleniach i doradztwie w zakresie wizerunku korporacyjnego oraz indywidualnego, w tym etykiety biznesowej.
W latach 2006-2016 pracował dla Konfederacji Lewiatan, gdzie jako dyrektor ds. PR odpowiadał za wizerunek organizacji i komunikację z firmami członkowskimi, a następnie przez 7 lat pełnił funkcję zastępcy dyrektora generalnego. Odpowiadał za rozwój Konfederacji, organizował nagradzane kampanie społeczne, wspierał Forum Młodych Lewiatana, kierował projektami promującymi CSR z udziałem takich partnerów jak NSZZ Solidarność czy Deloitte. W latach 2010-2016 był członkiem rządowego Zespołu ds. Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw, a w latach 2007-2016 członkiem Rady Dyrektorów Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości
W r. 2011 zainicjował Europejskie Forum Nowych Idei w Sopocie, międzynarodową konferencję poświęconą trendom cywilizacyjnym i politycznym mającym wpływ na biznes w Polsce i na świecie. Jako dyrektor EFNI kierował przygotowaniami do sześciu pierwszych edycji Forum, przyczyniając się do ugruntowania jego pozycji jako jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń konferencyjnych w Europie.
Od 2007 r. pracuje jako juror Złotych Spinaczy, najważniejszego konkursu branży PR; w 2016 r. był przewodniczącym jego jury; w 2017 przewodniczącym Grupy I. Jest laureatem nagród branżowych (z zespołem): Złoty Spinacz, Złota EFFIE, Proton.
W latach 2017-19 był Dyrektorem Generalnym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, a w latach 2018-19 także Prezesem Zarządu tej organizacji.
Współpracuje z kilkoma uczelniami wyższymi jako wykładowca komunikacji społecznej. Współpracuje także z Fundacją Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych, gdzie jest wiceprzewodniczącym Rady Programowej i jurorem w konkursie na najlepsze przedsiębiorstwo społeczne roku.
W wolnym czasie żegluje, podróżuje i czyta.