Rejestracja na 11. edycję Ogólnopolskiego Zjazdu Firm Rodzinnych U-RODZINY 2018, który odbędzie się 11-14 października 2018 r. w Katowicach JUŻ RUSZYŁA! To ogólnopolskie święto biznesu rodzinnego od ponad 10 lat gromadzi przedsiębiorców z różnych branż, którym przewodzi idea rodzinności i rozwoju.

Dlatego nie może tam zabraknąć również Ciebie oraz Twojej rodziny i firmy!

Tylko teraz możesz zakupić bilety na U-RODZINY 2018 w promocyjnej ofercie Early Bird “GYBURSTAG”. Wpisując podczas rejestracji kod “GYBURSTAG” otrzymasz aż 200 zł rabatu na wszystkie ceny, w tym także na druga zgłoszoną osobę!

Promocja GYBURSTAG obowiązuje od dziś do 18.06.2018 do godziny 23:59.

Przedłużamy promocję do 20 czerwca do godziny 23:59!

*Promocja “GYBURSTAG” nie dotyczy biletów dla dzieci oraz biletów na sam Bal Firm Rodzinnych

W przypadku dodatkowych pytań odnośnie promocji — prosimy o kontakt z nami.

Charytatywny Bal Firm Rodzinnych [25.10.2019]

Wrz 20, 2019

Ważnym elementem każdego Zjazdu Firm Rodzinnych jest akcja charytatywna. Podczas 12. edycji U-RODZIN poszliśmy o krok do przodu – w tym roku uroczysty bal firm rodzinnych będzie Balem Charytatywnym Firm Rodzinnych, podczas którego przeprowadzimy aukcję charytatywną na rzecz Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa.

Przyszłość polskiej przedsiębiorczości rodzinnej [17.09.2019]

Sie 16, 2019

Stowarzyszenie Inicjatywa Firm Rodzinnych oraz Dziennik Gazeta Prawna we współpracy z FBN Poland oraz Domem Towarowym Bracia Jabłkowscy organizują debatę polityczną połączoną z panelem ekspertów poświęconą przyszłości polskiej przedsiębiorczości rodzinnej. Wydarzenie odbędzie się 17 września 2019 roku w godz. 10:30-16:30 w Warszawie.

MPiT patronem honorowym U-RODZIN

Cze 29, 2018

Drodzy! Mamy kolejną dobrą wiadomość. Z dumą informujemy, że Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii RP objęło patronatem honorowym tegoroczny Zjazd Firm Rodzinnych U-RODZINY 2018. Kontynuujemy rozmowy z MPiT w celu zaangażowania Ministerstwa w nasze wydarzenie, a także zaproszenia jego przedstawicieli do udziału w panelach i dyskusjach tematycznych.